Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Dag 11- Någon jag saknar

Av Mandy Wollersheim - 14 januari 2011 22:59

Jaha en person som jag saknar...

 

...det måste vara Erica Martina Seger. Erica är min aldra bästa vän och vi har alltid så jävla roligt tillsammans. Det enda som suger är att Erica har flyttat till Helsingborg så vi träffas inte så ofta längre. Jag saknar de dagar vi hade tillsammans. Vi åkte bussen tillsammans på morgonen till skolan och vi hade roligt på eftermiddagarna efter skolan. Vi var som 2 jävla galningar men vi hade så kul!! Men jag har alltid Erica med med...i ett halsband. Vi delade kompis halsband i form av ett hjärta där det sår "Best Friends". Jag har inte tagit av det en enda gång sedan jag fick det och det är över 1 och ½ år sedan. Här är en dålig bild på hjärthalvan som är tagen med min webcam precis:

  

 

Om du läser detta Erica så vill jag att du ska veta att även om vi inte träffas så ofta så älskar jag dej fortfarande av hela mitt hjärta och INGEN INGE INGEN kommer att kunna ta din plats!!! Vi föralltid gumman <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 14 februari 2011 20:50

Ja suger verkligen på att uppdatera här!!!!! Men asså serriöst...vissa dagar känner ja inte ens för att starta varken mobilen eller datorn. De e så skönt o bara slänga sej på sängen med en 500 sidors bok o bara läsa o läsa o läsa o läsa tills de inte...

Av Mandy Wollersheim - 14 januari 2011 23:15

Två dagar som jag verkligen längtar efter just nu är den dagen jag tar studenten och den dagen vi åker till Tyskland till jul! Det jag längtar mest efter är faktisk inte studenten utan Tyskland. Det suger verkligen att vi inte hade tid att åka till T...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 21:15

1. Jag ÄLSKAR Subaru!   2. Jag ÄLSKAR JAS 39 GRIPEN frygplan!   3. Jag ÄLSKAR Australien!   4. Jag är 19 år men har inget körkort!   5. Jag är blond och blåögd...på riktigt!   6. Jag läser Ryska i skolan. Är inne på mitt andra år!...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 16:08

Hemsida nummer 1:   www.garaget.org Jätte bra mötesplats för bilnördar! <3   Hemsida nummer 2:   http://www.ovblog.se/    Allt man behöver veta om att vara och utbilda sej till Ordningsvakt! <3   Hemsida nummer 3:     h...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 00:50


En person som betyder väldigt mycket för mej är min bror! Han kanske inte vet om det men det är iallafall så. Han är inte bara min bror utan för det mesta även min bästa vän!! Han är snäll och hjälpsam och idiotförklarar inte mej direkt bara för att ...

Bloggens värde

Presentation


Fakta:
Chassinummer: Mandy Wollersheim
årsmodell: 1991
inregistrerad i registret: 1991 10 30
drivmedel: kaffe
längd utan stötfångare: 1,68 skulle ja tro
strålkastare: Blå

Jepp då kanske du vill veta några av mina intressen:
Subaru Impreza, Vol

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards