Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Plussgrader ute....

Av Mandy Wollersheim - 11 december 2010 11:58

God Morgon alla underbara blogg läsare!

 

Hoppas ni har sovit gott inatt. Själv har jag haft muskrer som har kännts som om dom var gipsade! Känndes hur sjukt som helst. Jag kunde absolut inte slappna av och nör jag väl somnade och sen blev väck för någon timme sedan så kunde jag knappt röra min nacke igen. Igår känndes det ändå ganska bra för jag kunde luta huvudet nästan helt mot höger axel men inte lika bra på vänster axel. Idag kan jag inte luta huvudet år vänster överhuvudtaget. Tråkigt men sant!

 

Men men Life is a bitch and so am I! Idag bär det av till Helsingborg för att fixa lite saker. Jag ska blandannat in en sväng på Rusta för att köpa lite mer julpyssel saker så jag kan göra fler julkort. Och NEJ kag har inte glömt att jag sa att jag kanske skulle lägga upp några bilder på julkorten här på bloggen. Jag ska försöka göra det senare i eftermiddag. Då kommer det nog en liten lista på vad jag köpte på min lilla shopping runda också.

 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag borsta mina tänder och sen blir det en lätt sminkning som innehåller lite maskara och svart eyeliner. Snyuggt och enkelt ska det vara.

 

Hade gött så hörs vi

SuperSubban

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 14 februari 2011 20:50

Ja suger verkligen på att uppdatera här!!!!! Men asså serriöst...vissa dagar känner ja inte ens för att starta varken mobilen eller datorn. De e så skönt o bara slänga sej på sängen med en 500 sidors bok o bara läsa o läsa o läsa o läsa tills de inte...

Av Mandy Wollersheim - 14 januari 2011 23:15

Två dagar som jag verkligen längtar efter just nu är den dagen jag tar studenten och den dagen vi åker till Tyskland till jul! Det jag längtar mest efter är faktisk inte studenten utan Tyskland. Det suger verkligen att vi inte hade tid att åka till T...

Av Mandy Wollersheim - 14 januari 2011 22:59


Jaha en person som jag saknar...   ...det måste vara Erica Martina Seger. Erica är min aldra bästa vän och vi har alltid så jävla roligt tillsammans. Det enda som suger är att Erica har flyttat till Helsingborg så vi träffas inte så ofta längre. ...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 21:15

1. Jag ÄLSKAR Subaru!   2. Jag ÄLSKAR JAS 39 GRIPEN frygplan!   3. Jag ÄLSKAR Australien!   4. Jag är 19 år men har inget körkort!   5. Jag är blond och blåögd...på riktigt!   6. Jag läser Ryska i skolan. Är inne på mitt andra år!...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 16:08

Hemsida nummer 1:   www.garaget.org Jätte bra mötesplats för bilnördar! <3   Hemsida nummer 2:   http://www.ovblog.se/    Allt man behöver veta om att vara och utbilda sej till Ordningsvakt! <3   Hemsida nummer 3:     h...

Bloggens värde

Presentation


Fakta:
Chassinummer: Mandy Wollersheim
årsmodell: 1991
inregistrerad i registret: 1991 10 30
drivmedel: kaffe
längd utan stötfångare: 1,68 skulle ja tro
strålkastare: Blå

Jepp då kanske du vill veta några av mina intressen:
Subaru Impreza, Vol

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards