Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Ryggraden fryser till is...

Av Mandy Wollersheim - 12 december 2010 20:36

God Kväll denna Söndagen den 3 advent!

 

Hur står det till i stugor/ hus och lägenheter? Här uppe i den lilla röd vita stugan är det film time iallafall. Det är någon film om cowboys eller nått sånt. Jag tittat inte så noga för jag håller på med annat. Tilleempel bloggen ;)

 

Idag har jag inte gjort många knop vill jag lova. Jag blev väckt första gången klockan 10 men då orkade jag inte gå upp så jag bad att någon skulle väcka mej lite senare och de resulterade i att jag gick upp vid 2 XD hahaha När jag väl kom upp så hoppade jag raskt in i duschen och det var härligt värre och när jag kom ut och hade klätt mej så var pappa i städtagen så då va de bara till att lyda "Hitler" hahaha När städningen var färdig så packade pappa o brossan in sej i bilen och åkte ner till farmor och farfar för att sota och handla. Jag och mamma satt hemma och njöt av tystnaden och lugnet. RIKTIGT SKÖNT!

 

Jag har precis varit ute och försökte tända mina ljus i mina lyktor men det är så kallt och det blåser så mycket så ljusen vill inte ens tända sig. Det är just nu minus 9.4 grader. BRRRR!!

 

Nu ska jag sätta mej o kolla på "Mysteriet på Greveholm". Det är den alldra bästa julkalendern som jag någonsin har sett. Jag har sett den minst 30 gånger och jag kan nästan alla replikerna utantill. Jag vet inte varför jag tycker så mycket om just den julkalendern men den har något charmigt över sig som gör att det aldrig blir tråkigt att se den. Om och om igen!

 

Hoppas ni alla sover gott så hoppas jag att ni tittar in imorgon igen. Hade gött

SuperSubban

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 14 februari 2011 20:50

Ja suger verkligen på att uppdatera här!!!!! Men asså serriöst...vissa dagar känner ja inte ens för att starta varken mobilen eller datorn. De e så skönt o bara slänga sej på sängen med en 500 sidors bok o bara läsa o läsa o läsa o läsa tills de inte...

Av Mandy Wollersheim - 14 januari 2011 23:15

Två dagar som jag verkligen längtar efter just nu är den dagen jag tar studenten och den dagen vi åker till Tyskland till jul! Det jag längtar mest efter är faktisk inte studenten utan Tyskland. Det suger verkligen att vi inte hade tid att åka till T...

Av Mandy Wollersheim - 14 januari 2011 22:59


Jaha en person som jag saknar...   ...det måste vara Erica Martina Seger. Erica är min aldra bästa vän och vi har alltid så jävla roligt tillsammans. Det enda som suger är att Erica har flyttat till Helsingborg så vi träffas inte så ofta längre. ...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 21:15

1. Jag ÄLSKAR Subaru!   2. Jag ÄLSKAR JAS 39 GRIPEN frygplan!   3. Jag ÄLSKAR Australien!   4. Jag är 19 år men har inget körkort!   5. Jag är blond och blåögd...på riktigt!   6. Jag läser Ryska i skolan. Är inne på mitt andra år!...

Av Mandy Wollersheim - 6 januari 2011 16:08

Hemsida nummer 1:   www.garaget.org Jätte bra mötesplats för bilnördar! <3   Hemsida nummer 2:   http://www.ovblog.se/    Allt man behöver veta om att vara och utbilda sej till Ordningsvakt! <3   Hemsida nummer 3:     h...

Bloggens värde

Presentation


Fakta:
Chassinummer: Mandy Wollersheim
årsmodell: 1991
inregistrerad i registret: 1991 10 30
drivmedel: kaffe
längd utan stötfångare: 1,68 skulle ja tro
strålkastare: Blå

Jepp då kanske du vill veta några av mina intressen:
Subaru Impreza, Vol

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards